وقت آن رسیده دل بوسکه بی طرفی خود را نشان دهد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 طرفداری - ویسنته دل بوسکه با در نظر نگرفتن بازی های فصل جاری و نیمکت نشینی کاسیاس، کاپیتان تیم اسپانیا را برای دیدار مقابل فنلاند در بازی های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. دلبوسکه فصل گذشته ویا و تورس را به دلیل نیمکت نشینی تهدید به دعوت نشدن به تیم ملی کرده بود.

نیمکت نشینی دروازه بان اول تیم ملی یک کشور در تیم باشگاهی همان کشور اتفاقی است به ندرت رخ می دهد!

به دور از رقابت دیگو لوپز و کاسیاس در تیم رئال مادرید، و اینکه لوپز توانسته جایگاهی ثابت در تیم اول پایتخت پیدا کند به مسئله ی دیگری می پردازیم.

سسک فابرگاس که در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می برد در جواب خبرنگاری که درباره دروازه بان اسپانیا مقابل فنلاند پرسید، ضمن طفره رفتن از جواب گفت: "گاهی وقت ها در فوتبال بعضی بازیکنان به حق خود نمی رسند."

عملکرد فوق العاده والدز در هفته های اخیر باعث شد بارسلونا یازدهمین سوپرکاپ تاریخ باشگاه را به دست آورد. آبی اناری ها علاوه بر سوپرکاپ، 4 امتیاز از 9 امتیاز کنونی را مدیون والدز هستند.

اگر مربی تیم اسپانیا تنها برای عملکرد بازیکنان آن ها را به تیم ملی دعوت کرده باشد به جرات می توان گفت ویکتور والدز "در حال حاضر" بهترین دروازه بان اسپانیاست و بیشتر از هر دروازه بان دیگری حق دارد درون دروازه لاروخا بایستد.

والدز در بازی مقابل فرانسه در پاریس نیز بهترین بازیکن زمین شناخته شد با عملکرد فوق العاده مانع گشودن دروازه اسپانیا شد. اسپانیا در پایان موفق شد فرانسه را با نتیجه 1 - 0 شکست دهد.

اسپانیا امشب (جمعه) در یک دیدار مهم خارج از خانه به مصاف فنلاند خواهد رفت. ایکر کاسیاس از فوریه سال گذشته (7 ماه قبل) حتی در یک بازی رسمی برای مادریدی ها به میدان نرفته و به نظر می رسد انتخاب وی برای دروازه بانی تیم ملی اسپانیا یک تصمیم احساسی باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا دل بوسکه "احساسی" تصمیم می گیرد یا برای این پست حساس در تیم ملی اسپانیا، همانطور که لوییس آراگونس، رائول گونزالس را کنار گذاشت، "فوتبالی" تصمیم خواهد گرفت.

شاید عده ای گذشته والدز را عاملی بدانند که دل بوسکه نتواند به وی اعتما کند، اما هرگز نمی توان با گذشته افراد درباره وضعیت فعلی آن ها تصمیم گرفت هر چند والدز در بازی های اخیر نشان داده می توان به او نیز اعتماد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 30507
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1